پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11013:37 - 1398/10/17

نتیجه اعتراض به یارانه بنزین مشخص شد / اختلال سامانه همچنان ادامه دارد

هرچند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده نتیجه اعتراض یارانه بنزین مشخص شده اما هنوز خیلی از متقاضیان به دلیل اختلال در سامانه امکان مشاهده نتایج را ندارند.
به گزارش کارگر آنلاین، نتیجه بررسی اعتراضات کمک‌های معیشتی مشخص شد.
تعدادی زیادی از معترضان یارانه بنزین اعلام می‌کنند که موعد ۱۶ دی ماه برای  پاسخگویی به اعتراضات گذشته است و با وجود عبور از این تاریخ همچنان پایگاه  Hemayat.mcls.gov.ir در پاسخ‌های به معترضان پیغام می‌دهد که دوشنبه ۱۶ دی ماه مراجعه کنند!
 
 
 
معترضان کمک‌های معیشتی می‌گویند تماس‌هایشان با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تلفن‌های مربوط به اعتراضات یارانه بی‌نتیجه بوده است و آنها از مراجعه به ادارات کار و فرمانداری هم نتواسته‌اند پاسخ بگیرند.
 
این موضوع در حالی رخ می‌دهد که ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی اطلاعیه شماره ۱۳ خود را منتشر و اعلام کرده است درخواست ۴۱۹ هزار خانوار برای دریافت کمک حمایت معیشتی واجد شرایط تشخیص داده شد و در ۱۰ دی‌ماه، معادل دو ماه به حسابشان واریز شد. همچنین تصمیم‌گیری در مورد سایر متقاضیان نیازمند بررسی بیشتر است و نتیجه آن در روزهای آینده و از طریق پیامک یا سایر روش‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
 
روابط عمومی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی هم در پاسخ به اختلال سامانه اعتراض بسته حمایت معیشتی به تجارت‌نیوز می‌گوید که معترضان منتظر بمانند، زیرا اختلال سایت به زودی برطرف می‌شود و نتایج بررسی از این طریق اعلام می‌شود.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین